Elektronik başvuru ayarlarına erişmek için, Başlat > Özel sayfalar > Başvuru > Yönetim’e gidin.

Ayarlar’a tıklayın.

Başvuru formundaki her alanın doldurulması zorunlu değildir. Ayarlar sekmesinde alanların başvuru formunda yer alıp almayacağını seçebilirsiniz.

Başvuru formunda yer almasını istediğiniz alanları işaretleyin.

Bazı seçeneklerin alt seçenekleri vardır.

Eğer okul tanımlanmış bilgiler harici ekstra bilgi almak istiyorsa, “Okul tarafından tanımlanan özel alanları başvuruda göster” kutucuğunu işaretleyin.
7 tane özel alan eklenebilir.

Alanın ismini ve türünü girin. 4 farklı tür seçebilirsiniz:
• Basit metin – başvuranlar istediği şekilde doldurabilir
• Seçmeli tür – başvuranlar seçeneklerden birini seçer
• İşaret kutusu – başvuranlar kutucuğu işaretler veya işaretlemez
• Dosya

Basit metin, seçmeli tür ve dosya alanlarına en fazla 30 karakter girilebilir. İşaret kutusuna en fazla 200 karakter girilebilir.
Bu limitler başvuru formunun düzeni için konulmuştur.

Kişisel veri kullanımı onayı almak da mümkündür. Önceden hazırlanmış olan metinlerden birini seçebilir veya kendi metninizi yazabilirsiniz.

Ayarlarınızı kaydedin.

Yorum

Bu yardımcı oldu mu?

Evet Hayır
Bu konunun size yardımcı olmadığını belirttiniz ...
Bize neden olduğunu söyleyen bir yorum bırakır mısınız? Teşekkürler!
Yorumun için teşekkür ederim.

Bu konuyla ilgili geribildirimlerinizi gönderin.

Yorum Gönder