Elektronik başvuru kullanabilmek için, okulunuzun web sayfasında elektronik başvuru formunu hazırlayıp yayınlamanız gereklidir. Aşağıdaki adımları izleyin.

1. Başlat > Modüller ve içerikler > Modüllerin listesi seçeneğine tıklayın.

Dikkat: özel modüller kısmını arıyoruz. Ayarla seçeneğine tıklayın.

2. Başvuruyu ihtiyaçlarınıza göre özelleştirin. Başvuru türü (varsa) seçip kaydedin.

Başvuru formu hakkında açıklamalarınızı yazın. Her seçeneği doldurmak zorunda değilsiniz. Sadece tanıtım metni yazıp diğer kısımları boş bırakabilirsiniz.

Almak istediğiniz bilgileri düzenlemek için Ayarlar’a tıklayın.

3. Doldurulması zorunlu alanları seçin. Tıkladığınızda arka plan rengi değişecektir.

4. Formu aç seçeneğine tıkladığınızda formunuz hazır hale gelir.

5. Formu başvuranlara ve velilerine açmak için okul web sitenize elektronik başvuru modülünü eklemeniz yeterlidir.

Web sayfasındaki menüye elektronik başvuru seçeneğini ekleme

6. Elektronik başvuru modülü duyurular kısmına başvuru bilgileriyle beraber eklenebilir.

Web sitesindeki duyurular
Okul web sitesine elektronik başvuru linki ekleme
Başvuru formunun sayfa düzenini ayarlama
Yapılan başvuruları nerede görebilirim?
Veli gönderilen başvuruyu nasıl yazdırır veya düzenler?

Yorum

Bu yardımcı oldu mu?

Evet Hayır
Bu konunun size yardımcı olmadığını belirttiniz ...
Bize neden olduğunu söyleyen bir yorum bırakır mısınız? Teşekkürler!
Yorumun için teşekkür ederim.

Bu konuyla ilgili geribildirimlerinizi gönderin.

Yorum Gönder