Öğretmenler sadece öğrenciler için nakit ödeme planı oluşturabilir fakat okul her çeşit ödeme planı oluşturabilir. Bu yüzden banka hesap bilgileri gereklidir.
Okul, ödeme iadesi yapmayacağı hesapları belirleyebilir.
Bu bilgiler “Ödemeler” modülündeki ödeme ayarlarından yapılabilir.
Gelen ödemeler için hesaplar
“Başlık” kısmına banka ismini yazın.
“Banka Hesabı – İsim” kısmı bankanızın resmi adını yazmak için bulunur.
Eğer okul farklı ödeme planları için farklı hesaplar kullanmak istiyorsa, yeşil renkle gösterilen “+ekle” butonunu kullanın.
Mavi renkli “hesap değiştir” butonunu sadece okul artık bu hesabı kullanmayacak ise kullanın. Hesap bilgilerinizi silmemeye dikkat edin. Ayarlarınızdaki bütün hesapları silmek önceden kayıt altına alınmış ödemelerin verilerini bozar.
Eğer okulun birden fazla banka hesabı varsa, ödeme planını yaratırken listeden istenilen banka hesabını seçin.
Ödeme iadeleri için hesaplar
Okul ödeme kayıtlarını banka hesabı aktarımından alıyorsa, sistem otomatik olarak ödemenin en son yapıldığı ve öğrenciye atandığı hesabı kayıt altına alır.
Yani okulun öğrenci hesapları ayarlamasına gerek yoktur. Bu hesaplar oluşturulurken hata yapılabilir ve çok zaman alan bir iştir. Bu kısmı tamamen velilere bırakın.
Ödeme iadesi olmayan hesaplar
Okul ödeme kayıtlarını banka hesabı aktarımından alıyorsa, sistem otomatik olarak ödemenin en son yapıldığı ve atandığı hesabı kayıt altına alır.
Bu yüzden ödeme iadesi yapılmayacak hesapları ayarlamak da gereklidir çünkü okullar bazı kurumlardan toplu ödemeler de alabilir. (bağışlar vb.)
Miktarı aşan ödemelerin bu tip kurumlara geri gönderilmemesi adına hesapları ayarlamak gereklidir.
Bu tür hesapları “Ödeme ayarları” kısmında ayarlayın ve kısıtlı hesaplar kısmındaki “Ekle” butonuna tıklayın. Değişiklikleri kaydedin.
Bu konuyla ilgili geribildirimlerinizi gönderin.