Veli-öğretmen veya öğrenci-öğretmen görüşmelerini ayarlarken, görüşmeleri online olacak şekilde ayarlayabilirsiniz.
Bunun için, görüşme sayfasından online seçeneğini işaretlemeniz yeterlidir.
İlk defa online görüşme ayarlarken, görüşmeyi yapacağınız hizmeti seçmeniz ve EduPage hesabınızla bağlantısını sağlamanız gerekir. (Zoom, Google Meet, Webex Teams) Böylece online görüşmeler EduPage üzerinden organize edilip başlatılabilir.
Yeni görüşme ayarlarken, görüşme penceresinde “Danışmalar online yapılacak” seçeneğini işaretleyin ve “Kullanılan hizmet:” seçeneğine tıklayın.
Sistem sizden bir hizmet seçmenizi isteyecek ve görüşmeleri seçtiğiniz hizmetin hesabıyla oluşturacak.
Eğer daha sonra kullandığınız hizmeti değiştirmek isterseniz, tıklayıp “Devre dışı bırak” demeniz yeterli olacaktır.
İstediğiniz hizmeti seçtikten sonra, seçtiğiniz hizmetin giriş sayfasına yönlendirileceksiniz. Zoom örneğini bu fotoğrafta görebilirsiniz:
Giriş başarılı olduğunda, hesabınız EduPage hesabınızla bağlanacak ve online danışma saatiniz ayarlanacak.
Bu konuyla ilgili geribildirimlerinizi gönderin.