Eğer okulunuz elektronik sınıf defterini kullanmaya karar verdiyse, lütfen aşağıdaki adımları izleyin:
1. EduPage web sitenizi ayarlayın.
2. Öğretmenlerin EduPage giriş bilgilerini ayarlayın. Öğretmenler, öğrenciler ve veliler için hesap oluşturma
3. Okulun ders programını oluşturun ve yayınlayın.
Eğer okulunuz aSc Timetables programını kullanmıyorsa, öğretmenler derslerini sınıf defterine manuel olarak da ekleyebilirler.
Sınıf defteri hazır. Öğretmenler günlük programlarını sınıf defterinden görebilirler.
Öğretmenler müfredatı, öğrenci devamsızlıklarını, ödevleri vb. girebilirler. Öğretmen – İlk Adımlar
Sınıf defterine telefonlardan ve tabletlerden internet bağlantısına gerek kalmadan ulaşabilirsiniz.
4. Eğitim-öğretim yılının başında, öğretmenler derslerini oluşturur. Ders nedir? Nasıl oluşturulur?
Bölünmüş derslere ekstra özen gösterilmelidir. Dersin öğrencilerini seçmek gerekir.
Bunu öğretmenler (Bölünmüş ve birleştirilmiş dersler) veya yöneticiler (Yönetici – Ders ayarları nasıl değiştirilir?) yapabilir.
Bölünmüş derslerdeki öğrencilerin listesini doğru görüntüleyebilmek için dersin, ders programındaki grupla bağlantısını sağlamak gerekir. Bölünmüş dersler sınıf defterinde düzgün görüntülenmiyor
Eğer sistem dersin ayarlarında herhangi bir sorun tespit ederse, sınıf defterinde dersin yanında sarı üçgen işaretiyle uyarı gösterilir.
Elektronik sınıf defterindeki dersin yanında çıkan uyarı işareti
5. Dönem için devamsızlıkları ayarlayın.
Yeni türde devamsızlık da oluşturabilirsiniz. Yeni devamsızlık türü oluşturma
6. Sınıf defterinin yıl sonunda çıktısını alabilirsiniz.
Yönetici için araçlar:
Devamsızlık girişi kontrolü
Yönetici – Müfredatın sınıf defterine işlenip işlenmediğini kontrol etme
Yönetici – Öğretim planları
Bu konuyla ilgili geribildirimlerinizi gönderin.